Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort natuurlijk bij dat je ons eenvoudig bereiken.
Mocht je vragen hebben over de bestelling of gewoon over de Biercheque dan kun je ons bereiken via de volgende gegevens:
Biercheque B.V.
Groenestraat 18, 3861 CM Nijkerk (geen bezoekadres)
Telefoonnummer: 06-23279430
E-mail: info@biercheque.nl
Website: www.biercheque.nl
KvK-nummer: 77702522
Btw-identificatienummer: NL860788350B01
Wij doen onze uiterste best maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om bij klachten eerst contact met Biercheque op te nemen en deze bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@biercheque.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heb jij een vraag voor ons?
Wij hebben een speciale pagina ingericht met de meest gestelde vragen.
Check het op deze pagina.
Staat hij er niet tussen? Neem dan gerust even contact op en we helpen je graag.